2011-06-30
 22:11:41

Lucky number slevin


Den är på kanal 6 just nu..
Är inte så insatt så kan inte säga om den är bra eller inte.
Har inte kollat på den från början ..
Kollade på "kniven mot strypen" innan.

Jag vill ju öppna en egen restaurang, det är en av mina största drömmar.
Så jag försöker lära mig så mycket som möjligt för att kunna driva en själv :) ..
Det kommer aldrig hända, kommer självklart anställa folk som hjälper mig med vissa delar :)
Hihi ♥



Alexandra - kärlek på tallrik

Åh, jag älskar den filmen! Hoppas du gillar den =) Och mat är ju livet, så jag förstår din dröm till hundra procent! Om man bara vill går allt ;)



PUBLICERAT: 2011-06-30, 22:43:07 | URL: http://daedalsmat.sajto.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: