2010-05-26
 08:31:33

plugga

Nu när jag ändå är hemma och det finns inget att göra så ska jag faktiskt göra klart allt jag missat och ligger efter med i skolan !
Bloggar senare.
Ska försöka få in lite koncentration i hjärnan haha


Lollo

tack för ditt stöd gumman, det ger mig kraft att jag verkligen kanske kan klara mig! dina ord betyder otroligt mycket att du TROR på mig! jag älskar dig hanna, jag klarar antagligen svenska B med :) ska bara göra mina sista inlämningar pratade med henne idag och fick lite hjälp så jag vet vad jag ska göra och hur! nu ska jag läsa ut en bok bara och redovisa det för två i min klass och läraren och det klarar jag nog.. så får jag G ! men det neggativa är att projekt kan jag inte få g i, men nu fokuerar jag mig på svenskan så jag klarar det. Nu har jag skickat två arbeten så ska plugga gärnet nu så jag blir klar! du får gärna bestämma någon dag och tid så kan vi plugga kan försöka hjälpa dig med hotell. Älskar dig bästa vän <3 (blev visst ett rätt långt bra) :$ Haha



PUBLICERAT: 2010-05-26, 20:30:19 | URL: http://vaackradaagar.blogg.se/
carro

usch, jag har massa grejer i skolan nu i slutet så man hinner ju inte med skolan:(



PUBLICERAT: 2010-05-26, 22:00:14 | URL: http://caarolineohlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: