2010-07-01
 16:49:16

pollen

Gud vad jobbigt det är med pollen allergi. Kan knappt sova på nätterna, huvudet är tungt och näsan bara rinner.. Imorgon är det fredag och har planerat att simma med Linda, men får se hur det blir. Tror inte jag orkar simma tidigt på morgonen när jag knappt kan sova. Har sovit ut i max 2 dagar under hela lovet.. Får tänka lite mer på det och sedan smsa henne.. Skulle varit skönt att simma men det går inte med den tröttheten jag har nu..

Ska försöka få med familjen till havet istället där varken jag eller mamma känner av allergin och kan slappna av och vila lite på stranden... Ja, så får det nog bli !

På lördag ska jag och älsklingen passa Emma, men va f*n ska jag laga för mat? Haha, lillen vill ha McDonalds men jag pallar inte äta skräpmat.. Kanske köper det åt henne så äter jag och Tony något annat. Äääh, dom får bestämma..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: