2010-04-29
 11:00:13

segdagidag

Vaknade först halv 8 , försökte väcka tony för han skulle till jobbet . Men båda somnade om och vaknade halv 9 .. Så han fick stressa iväg .. Har legat i sängen sen dess ..

Har väntat på att lollo ska smsa, vågar inte smsa ifall jag skulle väcka henne. Vi pratade om att åka till skolan så hon kan hämta sitt skolarbete. Men det orkar jag inte nu .. Har skit ont i huvudet. Ska nog ta o göra te. Det va länge sen jag drack det. Och sen ska jag fixa naglarna .. Fixade bara naglarna på ena handen igår haha.. Bild kommer ;)


lolllo

tack så mycket gumman att du tänkta följa med mig till skolan <3 men skönt att jag hittade pappret :) <3 älskar dig



PUBLICERAT: 2010-04-29, 12:58:25 | URL: http://vaackradaagar.blogg.se/
Anonym

sv: det tycker jag med, haha förstår inte hur man kan raka av halva håret:S



PUBLICERAT: 2010-04-29, 13:03:00 | URL: http://vaackradaagar.blogg.se/
Michaela

Duktiga dig som pluggar :) ! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: