2009-09-10
 08:13:40

Godmorgon bloggen

Vaknade för 1 timma sen och är redan snart klar. Men det är bara bra. För då hinner jag plugga lite på provet som vi ska göra sen. Har inte pluggat så mycket. Inte bra.

Idag ska vi även ta klassfoto och enskilt foto. Dom har tydligen bestämmt i klassen att man ska ha kock-kläder men det vill inte jag ha. Så får se hur det blir. Ska åka dit så jag är där lite tidigare ifall jag måste hinna byta om. Måste även hämta ut mina engelska böcker idag. Det är ett måste.

Lollo sov här inatt också, men hon har redan åkt till skolan eftersom hon börjar kl 8. Jag börjar 10:55.
Slutar kl 6 idag så ska inte göra något speciellt idag utan bara va hemma och äta o plugga.

Vi hörs säkert senare :) ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: