2009-07-10
 19:50:20

Dålig uppdatering

Hann inte uppdatera efter stan igår. Åkte hem, packade och åkte till killen. Idag ska vi sova här..


Igår åkte jag till stan med Jennie, vi gick runt i affärer, åt buffé, pratade. Köpte även ett puder. Men min kamera funkar inte så kan tyvär inte ta en bild. Med där är en sån där stor ifrån H&M som typ alla har :P haha

Älsklingen har somnat i sängen, inte så konstigt. Han har ju jobbat idag...
Igår så höll vi på att riva ner tapeterna i hans rum eftersom han ska måla om och så. Gjorde även lite imorse när han va på jobbet. Och imorgon ska vi fortsätta och slänga ut massa saker som han inte behöver. Måste också göra det känner jag, men det får jag göra i veckan när jag e själv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: