2009-08-05
 23:34:25

Hemma

Eller a , jag kom hem vid 10. Va med Micaela i stan till 9 sen träffade jag Tony fort och snackade med honom typ 1 timma. Tog tyvär inga bilder.

Jag är på sjukt dåligt humör och svin hungrig, men det finns absolut inget att äta. Eller finns gör det väl, man kan inte ställa mig o laga mat o väcka hela familjen nu. Och mackor vill jag inte ha, men verkar vara tvungen till det. Börjar få huvudvärk också. F*N asså, förut va jag helt glad och nu så fort när jag kom hem vände humöret. Vill bara slå sönder hela datorn och allt som kommer i min närhet. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH !!!!!!!!!!!!


Linda

hur går det nu då? me tony o alllt? :D



PUBLICERAT: 2009-08-06, 10:41:31 | URL: http://lifeoflinduz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: