2011-05-04
 20:11:59

tjenare tjenare

Läget står bra till? Eller? Ha?? BRA ! :D
Har varit med Lollo istortsett hela dagen.
Övningskörde från 10:40 till lite över 12. Sen gjorde jag lite datateorifrågor sen åkte jag hem och mötte Lollo. Vi har inte gjort så mycket, druckit kaffe, pratat, gick en sväng till hennes jobbs kontor så hon kunde lämna sin löngrejsimojs haha.
Följde henne till jobbet lite innan sju och tog med mig Rex. Efter det mötte vi Tappen (min styvfar), gick till pressbyrån. Så Rexi har varit ute över 1 timma! Han gnällde och drog väldigt mycket men det är väl såna valpar är antar jag haha. Det va över 10 år sen jag hade valp sist så är inte riktigt van :P
Jag ska alldeles strax göra iordning lite kvällsmat, lägga mig i ett bad, göra svenska arbetet, kolla på big brother och sedan sova haha, väldigt mycket jag ska hinna göra innan kl 22.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: