2011-05-09
 19:41:44

långt inlägg !!

Sov hos tony från torsdag till söndag. och igår kunde man inte blogga. så därför har det varit kass uppdatering.

Idag va jag ledig ifrån skolan pga nationella prov. är ledig tisdag och torsdag också. Rätt skönt :)
Följde med hanna när hon tatuerade sig idag för första gången, och även hennes mamma. Det blev skitsnyggt på båda två!!!
Blev sugen på att tatuera mig igen. Har funderat på änglavingar i några år. Och både min mamma och moster tycker jag borde göra över hela ryggen. Först var jag rädd för ifall jag går upp i vikt så blir det fult. Men både mamma o moster sa att sååååå mycket kommer jag aldrig gå upp, även om jag blir gravid. Haha så jag ska nog göra det :) Ska spara pengar till det och verkligen tänka igenom det ordentligt!


Har ni tatueringar? Vart? Och vad? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: