2011-03-25
 17:21:20

Metronome

Ska på konsert idag 18:30 på kultur Atom här i angered.
Det är så att min barndomsvän har ett band :)
Och min gamla klasskompis är med där (Hennes pojkvän) , han är trummare och även komiker hahaha .
och så har vi Sandra, också en vän :) och några andra killar.
Så dom ska spela idag :) Har kollat på dom förut och dom är GRYMMA !!! , ska se om jag får en bra video som jag kan lägga in här sen :)
Min kamera är inte så high tech haha men hoppas det blir bra ljud iaf :)
Det är ju väldigt högt ljud där inne så det kanske kommer surra :P
Men det får ni stå ut med haha

Update
Johan, hennes pojkvän är inte bara trummare, han spelar nog de mesta instrumenten, han är grym. :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: