2011-04-11
 20:22:28

trött

Har inte tagit kort på skorna än. Men jag ska göra det, men lägger upp det imorgon. Är jätte trött idag och ställde även in körningen.
Imorgon är jag ledig ifrån skolan , då ska antagligen Hanna komma hit så ska vi plugga.
Kom på nu att jag glömde min mattebok i skolan, och jag har prov på torsdag!!!!!! Får plugga hela onsdagen då. Suck.
Men imorgon hade jag tänkt att plugga natur, samhäll och näringslära med hanna. Det är inget vi måste men alltid bra att få ALLT gjort innan det kommer prov och läxor i det.
Pratade nyss med min prins, han höll på att fixa med sin moppe. Skulle ringa honom innan BB börjar haha. Jag har fått honom att bli lite små torsk på det, men det är inget han erkänner haha. !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: