2011-04-08
 12:59:00

Rex

Förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft tid att sitta vid datorn nu när jag har skaffat en liten valp. Det är så mycket jag måste hålla koll på, han stoppar ju i sig allt han ser haha. Men han har börjat lyssna jätte mycket nu och har börjat göra sina behov ute :)

Har varit mycket med Hanna i min klass mycket denna veckan. Och vi har bestämt att Rex (som min hund heter) ska få träffa Simba (Hannas pojkväns hund) ska få träffas. Deras hund är Schäfer/Rottweiler och min är Lhasa Apso/ yorkshireterrier :) Så när det börjar bli lite varmare så ska vi promenera i slottskogen och hundarna ska få träffas o leka. Deras hund är också valp hihi. Ska bli såå kul :D

Rex är jätte förtjust i hanna så det kommer säkert gå jätte bra :) Han älskar att ligga i hennes knä :P Vi funderar på att redan ses i helgen, det ska tydligen bli fint väder. Men får se, för vi ska hem till tony med hunden också och han träffar för mycket nytt folk nu så får nog vänta lite med att ta hem kompisar så att jag lär känna han mer och han börjar ty sig till mig och lär sig att det är jag som är hans matte :)

Nu blev det ett väldigt långt inlägg haha


Nakne Kocken

hoppas dom kommer överräns då ;)



PUBLICERAT: 2011-04-09, 18:45:45 | URL: http://liteservicenaken.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: