2010-05-25
 18:09:55

Apelsin + plugg

Har riktigt tråkigt .. Ska sova hemma idag eftersom jag har massa saker att göra till skolan och har inte sovit hemma så mycket .. Sitter just nu och äter apelsin :) Gotti!

Ska försöka få tag på killen min .. (fattar inte varför han har telefon när han aldrig svarar) haha .. Ska försöka få honom att sova här .. Anledningen till att vi aldrig sover här är att han är päls allergiker och jag har en hund som fäller väldigt mycket !! Och nu när älsklingen inte har hämtat ut någon astma medicin så är det väldigt riskabelt. Men jag har ändå stor städat mitt rum och hunden går aldrig in hit.. (fortfarande dåligt för honom men ändå) ..

Saknar honom , fastän jag va med honom imorse innan skolan :( ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: