2010-02-18
 10:23:34

18 februari 2010

Godmorgon sötnosar. Sovit gott ? .. Det har jag. Fast på något j*vla vänster så kan jag inte sova längre än kl 10 :S .. Dom senaste dagarna har jag vaknat mellan 8 - 10 .. Sjukt .. Men men, idag händer inte så mycket. Ska nog träffa killen.

Imorgon blir det fest hos en i min klass. Och efter det åker jag till killen och sover där. Och från lördag - söndag så sover vi hemma hos mig som vi inte har gjort på jätte länge. Ska bli mys.

Imorgon ska jag även åka skridskor med familjen, länge sen haha


linda

Har lagt lösenordsskydd på min blogg nu pga en viss person... men här är Användarnamn: Linda Lösen: suuug GE INTE UT DET



PUBLICERAT: 2010-02-18, 12:49:36 | URL: http://mrssunshiine.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: