2010-02-16
 19:07:29

16 februari - data - bästa vän

Sitter och väntar på att killen kommer hem. Han har varit ute på jobb nånstans åt helvete :P Så han är hemma runt halv 10 :( ..

Sitter även och funderar på att skaffa mig en mini dator, har hört att dom är dåliga, men det är bara att lämna in den då xD haha ..




Det finns en tjej, en tjej som är min bästa vän. Men jag känner mig så dum. Hör aldrig av mig till henne längre, vet inte ens själv varför. :/ .. Men jag hoppas att hon vet att jag älskar henne lika mycket som innan. Och du vet vem du är ! Ska skärpa till mig. Lovar :$  ♥


lollo

syftade inte direkt på dig, men endå lite kanske. Jag jag vet jag är med sådan nu för tiden, men känns att du inte vill höra av dig. har ringt och sedan inte hört något från dig :/

Ja det tycker jag, :) iallfall ses en stund och göra något :)



älskar dig med, du är en av dom närmaste och vill inte förlora dig men känns så på något sätt :(<3



PUBLICERAT: 2010-02-17, 00:32:41 | URL: http://vaackradaagar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: