2010-02-18
 13:26:12

13:24

Har forfarande inte ätit något. Ska nog göra det nu... Har städat rummet och duschat. Idag blir det inget smink eftersom jag ska sola sen.

Har pratat med Emma , ska möta henne i stan imorgon och sedan ska vi hem till mig och fixa oss o förfesta lite. Sen drar vi iväg till Tuva :) .. Får se om jag ska äta där eller om jag och Emma äter i stan eller slänger ihop något att äta hemma ..


Nu måste jag äta iaf, och fixa håret lite. ( Står åt alla håll och kanter ) haha ♥


linda

ja det är ju flr jävligt.. människan lever kvar i det som hände för två år sen nu... shit alltså..



PUBLICERAT: 2010-02-18, 14:39:28 | URL: http://mrssunshiine.blogg.se/
linda

GODKÄNN INTE DENNA KOMMENTAR DÅ JAG SKRIVER LÖSENORDET TILL MIN BLOGG... Användarnamn: Linda Lösen: suug (förra lösenordet funkade ej så drf blri det en ny)



PUBLICERAT: 2010-02-18, 14:49:15 | URL: http://mrssunshiine.blogg.se/
lollo

Skrev du ? måste ha råkat kolla det snabbt och sedan tänkt svara senare för att jag var upptagen eller något, aja men vi får ses snart tycker jag.. <3 älskar dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: