2010-08-14
 22:11:47

tacos & film

Vi har precis ätit tacos och nu ska vi kolla på film. Vi hyrde två filmer, som vanligt. Och chips o dricka :)

Fast just nu är älsklingen nere på parkeringen och pratar med några kompisar, så jag passar på att blogga eftersom att han inte gillar när jag sitter vid datorn :P Han tycker att jag blir så osocial då haha.

Nu kom han, så ska lägga mig bredvid honom nu :)

vi hörs imorgon eller senare. puss så länge


(Ni som har kommenterar, jag svarar på alla kommentarer när jag har kommit hem.. Har tagit internet just nu ifrån någon granne här och det är jäääävligt segt, haha)


Anonym

Hejsan=)

tänkte bara fråga e det din första kärlek han du är tillsammans med nu?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: