2010-04-18
 19:16:39

tre saker

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: lögner, krig & svek
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: fjärrkontroll, ett glas cola & pennor
Tre saker jag gör just nu: skriver, fryser & sitter på soffan
Tre saker jag vill göra innan jag dör: skaffa familj, bli rik & klara skolan
Tre saker jag kan: dansa, laga mat & skriva
Tre saker jag inte kan:
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Musik, din mamma/pappa & ditt hjärta
Tre saker jag skulle vilja lära mig: måla
Tre favoriträtter: Tacos, mammas lasagne & fisk m potatis & kallsås

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? Tröja + trosor
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) Sidan
- Hur många kuddar har du i sängen? 4 st
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Oftast
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? ja

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord: Min egen stil
Vad innebär mode för dig? Ingenting, skiter i modet. J
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Gina tricot .. finns massor
Shoppar du second hand? Kan hända J
Vilken är din favoritdesigner?  christian audigier
Vad är din favorit i höst? Min födelsedag
Hur mycket shoppar du för i månaden? olika
Dyraste plagget respektive billigaste? Oj, vet inte :S
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Vet inte, kommer tänka på mina barn först
Brukar du tröstshoppa? nej
Högklackat eller lågklackat? låg
Vilken är din drömväska? Lv
Vilket blir ditt nästa köp? Ny jacka & skor
Vilka är dina stilikoner? ..
Favoritplagg just nu? Jeans
Favoritaccessoarer? örhängen

Lycklighets-testet

[x] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[ ] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[/] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Du har varit på konserter.
[x] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[/] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[/] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[/] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[x] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga “fiender”.
[x] Du är en ganska snäll person.

Total: 21
———————————

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!


linda

Mens är det inte, har mått såhär ända sen förra helgen (inte denna som var nynlignen). Känner mig hänhig, och att jag inte duger tillräckligt för chris osv osv.. T.o.m stängt av luren nu för att jag pallar inte med samtal osv.. och inte fan har man tröst godis heller.. suck



PUBLICERAT: 2010-04-19, 18:37:48 | URL: http://mrssunshiine.blogg.se/
linda

willys här i lövgärdet har fan ingenting allt e huller om buller hittar inget så ica is the shit ;)



PUBLICERAT: 2010-04-20, 20:08:47 | URL: http://mrssunshiine.blogg.se/
J'licious & L'licious

sv, kul sötnos! det står hur du ska göra i bloggen :)



PUBLICERAT: 2010-04-20, 21:54:53 | URL: http://jllicious.blogg.se/
Lia Gonzales

rolig lista:D



PUBLICERAT: 2010-04-22, 21:13:40 | URL: http://liagonzales.blogg.no

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: