2010-04-22
 21:16:05

Häktet inom 98 timmar !!

Denna dagen startade inte bra !!

Vaknade vid 8 tiden på morgonen av att Tonys mamma ringde och frågade efter honom. Han kom aldrig hem igår. Det första jag tänkte va "a-ha ! Han är hos en tjej" (Med den svartsjuka jag har så är det alltid dom första tankarna, tyvär ! ) .. Tiden gick och jag smsade alla på min kontaktlista som han känner.. Pratade lite med folk. Och då kom mina andra dumma tankar , att han kanske var död (?) eller skadat sig över huvudtaget.. Hjärtat slog. Jag smsade , ringde ifrån 8 till 13 .. Då ringde telefonen igen, det va hans mamma. Hon hade ringt till polisen här i Göteborg och kollat om det finns någon Tony ******* .. Dom har tagit honom. Mina tårar sprutade ut .. Vad ska jag göra ? Får inte prata med honom, får inte veta varför och får inte träffa honom..

Nu, 21:00 vet jag varför .. Men jag vill inte skriva ut det här, utan dom som känner oss / mig vet varför. Dom sa att han sitter på arsesten (stavning?) och dom kommer flytta honom till häktet inom 98 timmar. Mina tankar är, när kommer han hem? Kommer jag få prata med honom inom en vecka? Kommer jag få träffa honom? .. Jag tror inte jag kommer kunna sova inatt. Tårarna har runnit hela dagen. Det finns inget jag kan göra. Har försökt få honom att skärpa sig, men det gör han inte. Ska skriva ner allt jag känner på att papper så får han läsa det så småningom. Skärper han sig inte, så måste jag tyvär gå vidare med mitt liv. Kan inte leva såhär. "ont-i-magen-förhållande" kallar jag det..

Nu ska jag trycka i mig mat, måste äta .. ♥


Anonym

jag finns för dig hjärtat och kommer alltid att göra det!

det kommer lösa sig på något sätt! du kan inte gå runt att må dåligt såhär mer gumman. orkar inte se dig ledsen mera. det kommer snart lösa sig gumman älskar dig <3



PUBLICERAT: 2010-04-23, 10:14:25 | URL: http://vaackradaagar.blogg.se/
linda

Men shit, gumman.. :( Om du vill ha någon att prata med , vad som helst så vet du att min ytterdörr är ALLTID öppen för DIG <3



PUBLICERAT: 2010-04-24, 17:53:59 | URL: http://mrssunshiine.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: