2009-09-02
 20:07:12

A-aa

Har ingenting att skriva längre. Sitter ju bara hemma och är i skolan. Så gör ju bara samma saker. Träffar Lollo också, men vi gör inte heller så speciellt mycket :P

Just nu sitter jag iaf och kollar på Eva & Adam med min lillasyster. Kommer ni ihåg dom filmerna? Älskar dom fortfarande. Väcker så många gamla minnen. Och äter chips o dricker té gör jag också.

Imorgon börjar jag 10:55 men funderar på att gå upp samma tid som vanligt så jag får i mig ordentligt med frukost, annars kommer jag bli hungrig direkt när jag kommer till skolan, som vanligt haha. Tar ungefär 1 - 2 timmar för mig att kunna äta på morgonen. Don't know why. Men det går knappt äta "/

Ska inte sitta här o snacka om ointressanta saker. ♥







Hemligt medelande

Du är söt :$



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: