2009-05-13
 14:53:15

Halft klar

Jag har duschat, ätit frukost, tagit på mig kläder och plattat håret. Har bara smink och tandborstning kvar sen e jag helt klar.

Vill ha massa nya låtar, har tröttnat på dom jag har. Någon som vet bra låtar??

Satt och tänkte på hur snabbt tiden egentligen går. Det va inte länge sen jag träffade min kille för första gången, och om 3 veckor har vi varit tillsammans i 1 år !! Fatta hur snabbt allt går. Och om mindre än 5 månader fyller jag 18. Vet inte riktigt vad vi ska göra eftersom vissa jag känner inte e 18 då, och jag skulle vilja fira det med alla och då kan man inte gå ut på krogen. Kanske hyra en lokal? Men mamma vill att en vuxen ska vara där då men det vill inte jag haha. Och jag fyller år på hösten och då brukar det vara ganska kallt ute så att vara ute vid en sjö med brasa kanske inte är en så bra idé. Eller? Eh, får se hur det blir, men det är nog dags att börja planera nu.

Jag har nog blivit klädberoende, jag vill shoppa hela tiden men har ju inga pengar. Så fort jag får pengar så beställer jag hem kläder eller åker till stan. Får nog sluta med det och spara ihop pengar istället.

Nu ska jag fortsätta göra ordning mig, kommer antagligen bild sen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: