2009-05-04
 12:41:43

4/5-09

Har nu hämtat min syster och kusin på dagis och nu väntar vi bara tills min moster kommer hem ifrån affären så ska vi äta lite "mellan mål" . Har inte hunnit ta någon Dagens outfit bild idag, Ska försöka hinna med det. Måste plugga lite också idag. Och kanske städa mitt rum ifall jag hinner.

Igår innan jag gick och la mig så skrev jag ner en månste köpa lista, gud vad mycket saker jag måste köpa egentligen. Och så mycket saker jag vill ha. Har hittat en ny favorit butik, kommer inte ihåg vad den heter men det är så grymt fina tröjor där !! Så får jag får pengar så ska jag åka dit. Det är inte en så dyr affär, men vissa saker är inte så billiga heller.

Men men, nu ska jag ta en allergitablett, ögondroppar, nässpray och en alvedon.

Hörs senare


XoXo
Hanna ♥
 
     



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: