2009-04-28
 21:06:12

Tisdag - Kväll

Har inte hunnit skriva något idag. Åkte till killen direkt efter skolan. Åkte bara hem fort och hämtade lite filmer eftersom vi bara skulle ha en myskväll idag. Vi kollade på två filmer, eller a en och en halv. Haha, jag somnade till den andra filmen efter 20 minuter och killen missade bara 20 minuter i slutet.
Nu kollar jag på andra avenyn, Efter det ska jag tvätta av sminket och äta kvällsmat.

Justdet föresten, tog lite bilder på mig idag innan jag åkte till skolan. Vet inte ifall de blev så bra, men det funkar.





Byxor - vero moda
Linne/Klänning - Lindex

Det rosa linnet/klänningen är min lillasysters som är 6 år !!! Jag trodde det va min andras systers linne, och hon är 16 ( om en vecka ) så tänkte men visst den kan jag ha på mig idag och tänkte inte mer på det. Efter skolan när jag kom hem fort så fråga mamma varför jag hade på mig den, så sa jag vadå då? Så sa hon att det var min 6åriga systers klänning HAHAHA, Men det passar bra som ett linne med :P Men hon kan inte få reda på det för då blir hon bara arg och säger att jag inte får ta den haha. Så ska slänga in den i tvätten imorgon och lägga tillbaka den i hennes låda. Haha

Nu ska jag kolla andra avenyn, skriver mer senare ,!


JENNY

fint linne :)



PUBLICERAT: 2009-07-20, 13:33:56 | URL: http://jenjey.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: