2009-04-27
 13:42:07

Om livet bara kunde vara perfekt..

.. Så skulle allt vara underbart.

Sitter och tänker, vet inte vad jag ska göra för att tänka på annat. Städade undan lite i rummet, tyckte att det behövdes haha.

Kan inte få tag på killen heller, han har ju ingen mobil längre och han är inte hemma. Och har ingen aning om vem han är med och kan ju inte smsa alla hans vänner och fråga om dom är med honom. Så får väl vänta tills han ringer mig. Pratade med honom precis när jag vaknade och va på dåligt morgon humör så han trodde att jag inte ville träffa honom idag, men det vill jag ju. Men nu kan jag inte få tag på honom. Han kanske är i garaget men orkar inte åka dit, tänk så är han inte där? Då har jag ju åkt dit i onödan. Jag kan ju åka hem till honom och vänta där, men det känns också meningslöst eftersom att han kan vara ute en hel dag utan att ens komma hem. Så får väl stanna hemma idag och kanske göra lite läxor?

Aja, får hoppas på han ringer innan klockan blir för mycket



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: