2011-04-17
 17:45:17

plugga teori

Ska snart slita mig bort från datorn och plugga lite körkortsteori. Ska övningsköra imorgon. Hade sån huvudvärk sist jag skulle köra så jag fick hemläxa istället. 
Det börjar gå riktigt bra med körningen nu och det går verkligen framåt. Om det fortsätter såhär så har jag körkortet till iallafall slutet av sommaren :D Och har redan två bilar jag kan köra sen, mammas och tonys pappas. 
Jag ska självklart köpa en egen bil, men måste hitta den jag vill ha först. haha. Och sen ska det styleas så kommer köra mammas eller tonys sålänge .. 

Det kommer kosta mycket pengar, men det är inga problem och verkligen värt det :D


Ida

Svar; Ohja :D det är bara att säga tid & dag så är jag på :D hahaa <3



PUBLICERAT: 2011-04-17, 19:56:49 | URL: http://idaveintie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: