2011-04-17
 20:05:50

måste verkligen

Ne nu måste jag verkligen plugga !!! Haha har inte börjat än. Men ska göra det nu efter detta inlägget !

såg nyss på min mail att jag hade fått en frågan om hundvakt. (skrev ut en annons på blocket om att jag kan vara hundvakt) , men nu har jag skaffat mig en egen liten så var tvungen att snällt tacka nej och förklara varför.. får nog ta bort annonsen på blocket, hade helt totalt glömt bort den.

Men med tanke på det, jag ska faktiskt börja söka jobb på riktigt nu, nånstans där jag kan jobba när jag är ledig. Fast inte för många timmar heller då jag måste tänka på min knodd. Har ju mamma som mer än gärna ställer upp och passar honom, men jag vill inte ta för givet att hon tar honom heller :)

Har beställt en tröja också :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: