2011-04-17
 23:37:26

kanal3

Ska lägga mig strax faktiskt.
Kollar på någon film på kanal 3 nu med han roliga komikern. (kommer inte på vad han heter just nu) haha..
Har sett denna filmen innan men orkar inte kolla upp vad den heter, och kommer inte ihåg det heller..
Just det, mamma ansökte om blanketter till att hon kan bli min handledare idag, och vi har även bokat in en tid till handledningskursen :)
Så nu ska vi bara vänta på hennes papper och hoppas att hon blir godkänd handledare :D
Efter vi har gått på kursen (som är i 3 tim) så ska jag köra mycket med henne, men även på trafikskolan!!
Har ganska mycket att göra nu, men det får jag stå ut med, bara att bita ihop.
Sommarlovet är snart här. Men jag ska sluta göra mina misstag, att skjuta upp allting.
Så att jag istället kan vila på helgerna och inte behöva plugga :D
Bra va?
Nu blev detta inlägget lite väl långrandigt och jag vet att ni redan har slutat läsa :D
Så godnatt !


Ida

Svar; Ja jag vet! :O Vill också se ut så, haha :D



PUBLICERAT: 2011-04-18, 08:40:18 | URL: http://idaveintie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: