2011-04-21
 19:18:40

allt blir fel ..?

Jag har en sån dålig dag idag, då allt känns jobbigt.
Allt jag verkar göra blir bara fel.
Jag kanske bara inbillar mig.
Kanske TROR att jag gör fel när jag egentligen gör det rätta?
Allt som man önskar sig, försvinner.
"Man får vad man förtjänar" , men har jag förtjänat detta?
Vet inte riktigt vad jag ska ta vägen, allt känns meningslöst oavsett vilket plats jag är på.
Helst av allt skulle jag vilja åka nånstans med typ, någon som förstår, långt åt helvete, bland sol och palmer med en drink i handen.
Skulle inte det varit underbart? Jo, jag tror det.

Alla planer man har haft i livet flyger åt skogen.
Min framtida dröm vet jag inte längre vad det är. 
Eller jo, gå ut skolan. Men sen då?
Jag vill inte fortsätta med det jag utbildar mig till. 
Nej.


Jag vet helt ärligt ingenting längre



Ida

Jag önskar vi 2 kunde åka någonstans <3<3



PUBLICERAT: 2011-04-22, 10:22:19 | URL: http://idaveintie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: