2010-01-04
 18:50:20

4 Januari 2010

Har inte haft något att skriva de senaste dagarna. Har varit så seg och bara kollat på film. Men denna veckan blir det ändring på det. Har nu städat mitt rum och ska bara vika in kläderna.

Planer för denna veckan

- Imorgon , träffa Jennie och hjälpa henne hitta en klänning till lördag
- Onsdag , träffa Micaela, hitta en present till Jennie och kanske gå på bio eller så blir det en fika
- Torsdag elr fredag så ska jag till Majorna och tända ljus för pappa och även träffa Hanna R en stund :)


På fredagen ska jag bara ta det lugnt och förbereda inför lördagen då Jennie ska ha fest hemma, kommer även sova över där eftersom det är krångligt att åka hem därifrån på kvällen/natten. På söndagen kommer mamma och hämtar mig.

Jennie fyller 19 år på söndag så hon ska ha festen på lördagen. Vet inte riktigt vad jag ska köpa till henne, men vet på ett ungefär vad hon gillar så jag hittar säkert något fint :) Men det är ju tanken som räknas..

Nu ska jag vika kläder. Kanske uppdaterar mer sen :) ♥






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: