2009-09-05
 22:25:01

Vart är han?

Vad fan ska man skriva? Har tappat detta med att blogga. Har jätte mycket tankar, men inget som jag kan skriva här. Eller visst jag kan, men håller det helst för mig själv. Känner att ensamheten gör mig deppig, får mig att tänka på om jag nånsin kommer hitta "den rätta". Kommer jag det? Det känns inte så. Inte just nu. Har så många frågor som jag inte kan få svar på. Finns det någon för mig? Vem, vart & när? Vill kunna vakna på morgonen och veta att jag inte är ensam. Eller ensam kanske jag inte är. Jag har ju vänner. Men den där som får en att lé, skratta, gråta eller vad som helst. Vart är han? Han som ger en fjärilar i magen, får hjärtat att slå dubbla slag, ger en kallsvettningar. Han som skickar ett sms eller ringer bara för att säga att han älskar en. Som alltid finns där vad den än gäller. Vart är du?





Jag bara undrar..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: