2009-09-24
 21:09:34

Louise ♥

Du vet att du alltid kan komma till mig om det är något. Och du vet vad jag har sakt till dig om kärleken.. Om du vet vem. Jag vill bara ditt bästa. Vill inte se dig sårad mer. Det gör ont i hjärtat att se dina tårar rulla ner på dina kinder. Även om du stor ler, så kan jag se att det är något som tynger ner dig. Du kan inte dölja sådant för mig, för jag ser. Jag känner dig. Jag ser skillnad på ett äkta leende och ett falskt. Och du vet att jag inte menar något illa när jag säger SKIT i filuren som finns inom dig. Jag vet att det är svårt. Men det är då du behöver dina vänner. Och jag är din vän. Och det kommer jag alltid att vara. Så jag ber dig, lyssna på mina ord och ta åt dig ! För jag vill bara ditt allra bästa.


Glömmer aldrig hur vi lärde känna varandra. Det va den bästa dagen ! Och vi har haft våra bråk, vem har inte det liksom? Men, du kommer aldrig aldrig bli av med mig ! För dig släpper jag inte, om jag så måste springa 5 varv runt jorden och tillbaka igen. För det kommer jag göra för att inte förlora dig. Du betyder mest. Och jag är tacksam för att du alltid funnits där för mig.





Jag älskar dig !






lollo

Naw fan vad sööt du är, älskar dig otroligt mycket och är sjukt tacksam att du finns för mig, och jag kommer alltid att finnas för dig! Jag vet att jag måste sluta med det, men det är så svårt :( men det är nog dags att ta tag i det... Vet inte vad jag ska skriva , men tack för allt du har hjälpt mig med och jag kommer alltid att finns för dig vad som än händer.. <33 jag älskar dig



PUBLICERAT: 2009-09-27, 20:05:39 | URL: http://vaackradaagar..blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: