2009-09-12
 15:03:34

Ingen aning

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Men känner att jag måste uppdatera. Vaknade halv 1 idag. va skit skönt att få sova ut. Tror faktiskt att jag ska va hemma hela denna helgen också och bara ta det lugnt. Är jätte trött nu när skolan har börjat och har inte lust för nånting. Och jag måste ju vila upp för min 18-års dag så jag orkar parta haha.

Idag har jag inte gjort så mycket, har suttit vid datorn, ätit kinamat och bara slappat. Tror jag ska lägga mig i ett bad sen och bara slappa. Tända lite ljus, läsa en bok ? - Ja läsa en bok måste jag, har läxa i det och ska samtidigt svara på frågor som handlar om boken. Så det kan jag ju göra. Ska även göra ansiktsmask. Det är bra att ta hand om sig själv ibland. Och det ska jag göra denna helgen.

Vad gör ni helst på helgerna nu när skolan börjat? Festar ni eller tar ni det bara lugnt hemma och vilar ut?
Jag har faktiskt slutat att gilla dricka. Tycker inte att det är kul att göra det för ofta. Men när jag fyller 18, då jävlar !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: