2009-09-07
 17:35:37

7/9

Slutade vid 14:15 idag, men kom hem för en stund sen. Träffade exet ett tag o snackade lite. Kändes bra. Men vet inte hur det kommer bli mellan oss, ifall vi blir tillsammans eller om vi går åt varsitt håll. Det återstår o se.

Nu sitter jag iaf och läser bloggar och ska strax börja plugga lite. Har huvudvärk också men det löser sig nog. Imorgon börjar jag kl 12 så det ska bli skönt att sova lite extra på morgonen. Fick stressa som f*n imorse då jag försov mig 40 minuter. Så imorgon får jag allt vakna ! Så det blir att somna tidigt idag och inte ligga o smsa/prata i telefon. Haha.

Vad har ni gjort idag? Skola?


amanda

sv: varit med folk typ :P



PUBLICERAT: 2009-09-07, 21:00:34 | URL: http://claraamandaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: