2009-11-11
 17:27:35

Skriva av mig lite

Vad har hänt den senaste tiden egentligen? Jag har blivit så jädrans deppig, men varför vet jag inte.. Jag sover dåligt på nätterna, äter dåligt. Och nu har jag börjat sova bort alla dagar, sitter vid datorn hela kvällarna, sköter inte skolan lika mycket som innan. Vad har hänt ? Har jag kommit in i en depprision? Pallar inte ... Måste göra något för att rensa tankarna. Men vad??

Har iallafall bestämt att vara hemma hela helgen och bara ta hand om mig själv, känner att det behövs. Ska inte tänka på något eller bestämma något. Ska bara ta allt som det kommer och vila ut !

Ska försöka trappa ner med rökningen lite också. Inte bra för hälsan haha.

Nu ska jag hem till min mormor och fika.

Puss så länge ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: