2009-05-12
 21:13:17

Dålig dag

Har haft en riktig dålig dag idag. Och har sovit lite också.. Har precis tvättat av sminket och ska strax ta på mig mjukisbyxor, har fortfarande på mig jeans. Ska även göra lite té och smörgås eftersom jag inte har ätit så mycket idag så känner att jag börjar få lite huvudvärk och är tom i magen haha.

Har jag berättat att jag har fått ett "jobb" ? Ska vara barnvakt åt min granne på kvällarna eftersom hon jobbar natt och hennes man äger en pizzeria som stänger vid 9 och ibland så vill ha gå o ta en öl efter haha. Så är barnvakt ungefär 2 timmar på kvällarna. Men vet inte än vilka dagar det blir eftersom det är inte regelbundet, så hon ska säga till mig 1 - 2 dagar innan. Men det är alltid bra med extra pengar! Har börjar spara massa pengar nu också, måste tänka på framtiden vettu haha.

Mamma har nog köpt en ny tvål, skit gott luktar den, luktar vanilj, skitgott ! Sitter och sniffar på mina händer nu haha.

Vet inte vad mer jag ska skriva mer men återkommer när jag vet :)

XoXo
Hanna ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: