2009-03-25
 22:02:50

Trött, hungrig och rastlös

Jag sitter i soffan och kollar på Oth. Jag är rastlös som satan, orkar inte sitta här men det finns inget annat att göra vid denna tiden. Hungrig är jag också men orkar inte gå till köket. Ska nog sova snart också, ska upp tidigt imorgon och passa min lillasyster så mamma kan gå ut med hunden, min syster är ledig ifrån dagis eftersom hon har fått vattenkoppor. Haha.

Idag på träningen va vi bara 5 st, och det var faktiskt mycket skönare, det fanns mycket plats att röra sig, man fick mer tips på hur man skulle göra stegen snyggare m.m. Nästa vecka ska vi göra yttligare en dans till. Det är bara bra, det är ju inte kul att göra en enda dans på en hel termin, det blir liksom lite uttjatat. Så det ska bli kul..

Men nu ska jag fortsätta sitta är och glo in i dataskärmen, have a good night !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: