2009-03-27
 14:05:29

Jag vill ha sommar !!

Nu ska jag strax åka iväg och kommer inte kunna blogga under helgen tror jag.

Jävla skit väder ! Vill ju ha sommar och sol nu, längtar starkt tillbaka till Turkiet nu iaf.



Jag vet inte varför, men jag har dåliga vibbar om att det kommer hända något i helgen. Men ska försöka göra allt positivt och inte starta onödiga samtal med någon, ge konstiga kommentarer osv. Ska göra så att de dåliga vibbarna försvinner och vara glad hela helgen :D

Mamma håller på att laga lite "mat" nu, makaroner, korv och köttbullar :D haha, killen skulle bara duscha och så, så åker mot honom när jag har ätit och han är klar. Får se vad som händer idag, men ser framemot imorgon och hoppas det inte blir som mina "tankar" säger mig. Hoppas hoppas hoppas ! Men ni får ha en underbar helg och va försiktig med alkoholen, den är inget att leka med !


Anonym

Svar p din kommentar i min blogg senast; Jag spenderar inte mkt pengar på dricka o kläder till mig sj. Utan allt går åt emma o är jag e ute på krogen eller dricker hemma så går de maximalt åt en hundring, så jag spenderar inte så mkt cash på alkoholen. Jag sparar det gör jag, men endå räcker inte min föräldrapenning till både mig o emma :S så jag ska söka om på nytt om soc bidrag, vilket är nerjobb ^^


Anonym

Yes gumman ta det luingt med drickandet ;)

Syns i morgon älskar dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: