2009-03-24
 13:38:12

Fint men kallt

Kom hem från skolan nyss. Det är jätte fint väder och solen skiner. Men det blåser så jäkla kallt. Hoppas verkligen på att sommaren kommer snart.
På torsdag har vi ingen engelska lektion som vi brukar ha en timma på morgonen eftersom min lärare ska till läkaren, så jag börjar inte förens 12:40 då vi ska på en utställning som heter Gud har 99 namn. Lite intressant och se vad det kan vara faktiskt. Så efter det så slutar vi för dagen. Men har fått en engelska uppgift som jag ska göra hemma, så det ska nog gå bra..

Idag på matte lektionen så fick jag testa på ett gammalt nationelltprov, och det gick jätte bra, det fanns 3 uppgifter i den som min lärare sa att det inte är många som klara den, och jag löste dom på 2 minuter !!!! Snacka om smart ;O Haha

Men nu måste jag ta något att äta, kolla one tree hill och plugga. Det var äcklig mat i skolan idag så åt bara 3 gafflar potatismos.

Hörs sen !




Anonym

Vaddå fint väder :O det typ snöade imorse :| HAHAHA!

Fan vilka sköna dagar du har fuskis :(

<33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: