2009-06-30
 20:10:13

Tisdag

Sitter och kollar på My new bff. Och tvättar också min peak tröja som har tusen fläckar på sig! Svåra fläckar också som inte försvinner, :( Kan inte ha vita tröjor. Men jag la på lite diskmedel som brukar ta bort fläckar så nu är hela tvättmaskinen full av skumm hahahaha.. Men det löser sig ;D Hoppas bara den blir ren, annars kommer jag sitta och skruppa gärnet. Och klorin kan jag inte heller ta för då försvinner den blåa texten, f*ck. Aja, inte mycket att göra åt.

Vill ha nya kläder!! Men vill inte slösa dom sista pengarna. Fick sista studiebidraget idag, ska nog bara beställa hem någon billig klänning,kjoj eller tunika. Eller så får jag tvinga med mamma nånstans. Så slipper jag betala för frakten hahaha xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: