2009-06-12
 12:50:47

Fredag

Hej, har varit vaken sen 6 imorse eftersom min lillasyster är sjuk så skulle passa henne så mamma kunde åka o storhandla. Men jag råkade somna om och vaknade av att min syster va jätte rädd för hon hörde "pip" ljud och trodde det va brandalarmet, haha så söt ♥

Nu har jag duschat och så. Killen ska komma hit efter jobbet och äta sen åker vi in till stan. Han ska köpa jeans, och tillsammans ska vi  köpa en present till hans mamma som fyller år idag, Grattis svärmor (aa) och jag ska köpa klänning elr kjol och ett rosa läppstift haha (a)

Sover hos killen i helgen så kommer inte ha tillgång till data. Vi ska även på bio imorgon med Anthony och Frida. Förhoppningsvis, om ingen av dom ändrar sig.


Daniel

Jag e me på bio!



PUBLICERAT: 2009-06-13, 12:48:49 | URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: