2009-07-09
 11:16:09

Tränat, ätit & duschat

Har nu tränat, ätit frukost och duschat. Min kusin, morbrors fru och min gudson är också här. Så har kelat lite med honom. Jättesöt liten pojk :) Så det har tagit lite tid för att bli klar. Nu ska jag bara måla naglarna, fixa håret och sminka mig. Men det går ganska fort och jag har inte brottom eftersom Jennie börjar inte göra ordning sig fören om en timma för hon skulle vila lite :)

Killen vill att jag sover hos honom idag, men får se. Känner faktiskt för att sova hemma så jag kan träna lite på morgonen imorgon också och kunna göra ordning sig på sin egna takt och slippa släpa med mig alla tillbehör hem till honom. För väskan bli skit tung och även full bara av kläderna och orkar inte ta en större väska. Får ont i nacken av den jag har så det räcker med det..

Skriver mer sen och KANSKE lägger upp en Dagens outfit



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: