2009-07-15
 21:50:00

ARG !!

Är så j*vla trött på er ! Har inte träffat/pratat med er på snart 3 år och nu börjar ni ringa och cpar er igen. GE FAN I MIG FATTA !!! Vill inte ha något med er att göra, det borde ni fatta efter att jag klickar och kollar bort när jag ser er. Jag har mitt egna liv,.. Något som ni själva borde skaffa. Ett liv !! För ni verkar inte ha något eftersom ni springer efter mig hela tiden ;D Jag vet att ni älskar mig, ni kan inte motstå mig. Ni drar er till mig. Så enkelt är det. Om ni verkligen hatar mig så mycket som ni säger, varför ringa mig då??????? Jag har bytt mobil numer för länge sen så det är bra. Men att ni ringer hem till mig sent på kvällarna när ni vet att jag har en lillasyster som sover, det är bara respektlöst. Min mamma har sakt det, min styvfar har sakt det, och nu säger jag det. Ringer ni en enda gång till så ringer jag polisen. Och tro inte att jag är rädd för er för det e jag ta mig f*n inte !! Jag har också erat hemnumer ! Men jag är inte så respektlös och ringer hem till folk och hotar deras familjer!! Och fula ord säger jag verkligen INTE . Jag är uppfostrad bättre än det ! Jag vet hur man ska behandla folk,. Något som ni inte lärt er?

F*n ta er ! Jag hatar er, och tro mig. Det kommer jag alltid att göra. Jag brukar inte hata folk, men det är fanimej inte svårt när det gäller er !


Zandra

*sv:*Det är bara bra! : )



PUBLICERAT: 2009-07-15, 21:52:48 | URL: http://mzma.blogg.se/
natalie

sv: tack! :)



PUBLICERAT: 2009-07-15, 22:07:28 | URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: