2009-07-31
 09:39:56

31 Juli

Godmorgon, orkade inte skriva igår. Mitt humör är inte på topp. Om det kan jag berätta en annan gång.

Sitter just nu och passar min lillasyster eftersom min mamma är hos läkaren. Är ganska trött men det går väl över snart.

Känner världens klump i halsen/magen. Har haft det i sen i Onsdags men kan inte berätta om det nu utan gör det när allt känns lite bättre. F*ck, .. Men detta va ända lösningen

Vad ska ni göra idag då? Själv ska jag och lillasyster ha myskväll, denna gången med 6åringen hihi. Mamma ska hem till min moster för hennes kille Nelson fyller år idag. Så jag ska vara barnvakt :) Har ändå inget bättre för mig.


Linda

sv

tugg tobak är äckligt, spydde sist jag testade de :P



PUBLICERAT: 2009-07-31, 10:46:54 | URL: http://lifeoflinduz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: