2009-07-13
 20:22:09

20:19

Ringde älsklingen och sa förlåt och nu är vi vänner :)
Är jätte rastlös! Ska nog rensa lite i rummet hade jag tänkt. Men vet inte riktigt vart jag ska börja. Har skit svårt för att slänga saker. Även om jag inte använt sakerna på kanske 1 år så tänker jag att jag kanske behöver det någon annan dag. Men det ska bli skärpning på det! Ska slänga allt som jag vet att jag INTE behöver och inte har använt på år och dar !


SofiiaOfSweden

SV :naaaw tihi :$ tack , ah det är ovant har inte haft så här kjkort hår på åratal :d men det känns piggt o fint nu ( mitt hår asso ) ;:D Puss på dej söt blogg förestem ;D



PUBLICERAT: 2009-07-13, 23:04:17 | URL: http://sofiiaofsweden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: