2009-07-17
 18:56:14

18:53

Sover inte hos killen idag eftersom jag ställde upp med att sitta barnvakt åt min lillasyster :) hihi. Så ska göra varma mackor till oss snart tror jag. Smarrigt.

Har även bråkat med killen så vet inte hur det blir med bion imorgon, men har biljetterna så min styvfar kunde gå med mig imorgon om min kille inte gör det. Så snäll är han !!

Så nu sitter han väl antagligen på krogen med hans kompis som jag inte gillar !! Orkar faktiskt inte bry mig mer, det har varit så mycket bråk mellan oss så man liksom slutar bry sig. Visst man blir ledsen och sårad, men va fan. Orka med allt velande hela tiden. Han får ta saker i sina händer nu, jag har kämpat för mycket för att få det att funka.


Mare-Ann

Aj aj :( tråkigt med bråk



PUBLICERAT: 2009-07-17, 19:22:23 | URL: http://shindemowoogie.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: