2009-12-24
 20:47:07

Jul

Har ni haft en bra jul? Det har jag, även om jag inte har någon jul känsla haha..

Jag fick iallafall bra julklappar.

Ansiktsmasker
Hårsaker som - spray mot toppar, shampoo/balsam
Smink
Kalender med bilder på min gudson
Smycke
Tofflor & poncho
en bok
pengar & presentkort
parfymer
och mer typ "skönhets" saker :D

Det blev typ inga bilder eftersom ingen kunde vara stilla så alla bilder blev bara suddiga. Men ni får använda eran fantasi haha..

Och mycket mat var det också, finns fortfarande skit mycket kvar haha.. Imorgon ska vi till gårdsten och fira lite mer jul. Och där kommer jag få pengar. Det får vi barn alltid haha.

Men nu är jag riktigt trött så jag ska lata mig framför tvn resten av kvällen. ♥


Jessi Fox

åh vilka fina presenter du har fått.. SKOJ! ;D man kan aldrig få förmycket beauty produkter.



PUBLICERAT: 2009-12-25, 05:51:15 | URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
anneli

jag fick aldrig någon julkänsla heller:P



Tack så mycket för din fråga, nu finns svaren uppe! :)



PUBLICERAT: 2009-12-25, 23:19:56 | URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: