2009-12-29
 12:45:04

duktiga jag

Nu har jag städat, vädrat och ring farmor. Mina kusiner på pappas sida kommer hit imorgon. Vi träffas inte så ofta så det ska bli kul. Och så ska vi äta tacos :) Gott! Så jag hoppas att det blir lite bilder iallafall. Så imorgon blir det inte så mycket uppdatering eftersom jag kommer njuta av varje sekund med dom. Det är lite synd att min faster jobbar, men henne får jag träffa någon annan dag :)

Så nu ska jag vänta på att min syster har kollat klart på saltkråkan och sedan ska vi fixa hennes rum också och slänga massa leksaker som hon inte ens leker med. Känner mig riktigt duktig idag.

Håller på att tanka ner alla Johan falk filmerna också. Så det blir att kolla på dom jag hinner idag. Och sedan fortsätta imorgon efter kusinerna vart här. Och på torsdag är det ju nyår så då blir det fest :)


TTYL ♥


F/W

Vart tog bilderna vägen Hälsningar F/W



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: