2009-08-13
 09:07:38

Sjuk

Godmorrgon. Såhär ofta brukar jag aldrig vakna, vaknade halv 8 typ. Har åkt på förkylning och har ont i halsen. Tror även jag har feber. Suck.. Så idag är det bara att vara hemma och vila och kanske kolla lite film :) Sitter just nu och dricker té , passar min lillasyster och kusin. Mamma ska gå på långpromenad, det förtjänar hon.


Fick hem papper igår om att jag kom in på Livsmedel, sa jag det? Skit grymt !! Har missat nästan 2 - 3 år av skolan och nu äntligen kan jag ta tag i det ordentligt.

Ska även köpa en mobil imorgon, yes :)


LOLLO

förlåt bebe att jag har smittat dig :( hoppas du blir frisk nu, och vi får håla tummarna på att vi kan åka tillsammans några dagar till skolan iaf (a) älskar dig, vi kankse kan ses sen om du orkar <3



PUBLICERAT: 2009-08-13, 16:25:43 | URL: http://vaackradaagar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: