2009-08-24
 14:28:55

Första skoldagen = PINSAM

Kom precis hem ifrån skolan. Vi började kl 9. Trodde först det va klockan 10. Så jag o lollo fick SPRINGA till vagnen och sedan bussen. Vi åkte hemifrån mig 08:40, så vi hade alltså bara 20 minuter på oss till min skola som ligger 45 minuter bort. Men vi kom bara 10 minuter försent och jag hann precis sätta foten genom dörren när dom ropade upp mitt namn. Snacka om tur ? ..

Men iaf, vi delades upp i klasser och hade sedan information. Tog tusen år, jag fick hostattacker , SKIT PINSAMT !!

Känner ingen i min klass förutom Filip som har gått på samma skola som mig förut. Lollo fick följa med mig hehe. Men imorgon ska jag ju dit själv, börjar kl 8 och det kommer vara pinsamt! Vem ska jag va med på rasten? Vem ska jag sitta med i bamba? Ähh, det löser sig. Små problem.

Men whatever, min senaste dag är på Torsdagar o då slutar jag 18:20
och tidigaste dagen är 14:30 .. Men får se hur mitt schema blir eftersom jag bara har klass schemat.

Nu ska jag äta, ta huvudvärkstablett och knarka hostmedicin.

Hoppas ni haft en trevlig dag :) 


Lona

sv: ja inte allsroligt..



PUBLICERAT: 2009-08-24, 18:53:07 | URL: http://lonatrogen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: