2009-04-02
 11:07:27

Torsdag

Kom hem från skolan för en stund sedan. Ska vara där igen 13:50, men ska möta Kimmie i bellevue tjudo i innan. Så ska jag och hon åka dit tillsammans :) , jag ska ta något att äta nu och en kopp té, tvätta håret sen ska mamma fixa det =) Hoppas det blir snyggt, eftersom färgen på det håret jag ska sätta i är lite ljusare än mitt, men det gör inget, har ändå lite små blonda slingor kvar i håret efter att jag va blond. Bara det är snyggt så =)


Har fortfarande världens hosta, sitter och hostar hela tiden på spårvagnen, lite pinsamt faktiskt. Känns som alla, precis alla sitter och glor på mig, så försöker att hålla hostan inne och vänta tills jag ska av vagnen, men då blir hostan ännu värre och jag måste hosta i 10 minuter non-stop haha. Får dricka mycket vatten och ta hostmedicin och hoppas på att det blir bättre. Måste även försöka att röka så lite som möjligt. Det gör ju bara allt värre.

Ska sova hos killen idag, ska va med honom på jobbet imorgon för dom skulle åka nånstans utanför Göteborg och göra ett jobb, vet inte vilken stad. Men det tar 3 timmar dit och 3 timmar hem. Så ska sitta i en bil sammanlagt 6 timmar. Lite tråkigt att jag inte har fått mitt trådlösa bredband än, för då kunde jag suttit vid datan. Men jag ska nog kunna komma på något att göra!
Ne men nu måste jag sluta tjata. Måste stoppa i mig lite mat. Hörs senare ! Och bild kommer på håret sen =)
Ha en underbar dag och njut av solen så mycket som möjligt, vem vet om det kommer snö igen ! :O




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: